loading...
دانلود فیلم رایگان،دانلود با لینک مستقیم
خوش آمدید

به سایت ویوا فیلم خوش آمدید.
دانلود فیلم, دانلود فیلم زبان اصلی, دانلود فیلم رایگان, دانلود فیلم جدید, دانلود فیلم با زیرنویس فارسی, دانلود فیلم اکشن, دانلود فیلم کمدی, دانلود فیلم وسترن, دانلود فیلم ماجراجویی, دانلود فیلم تاریخی, دانلود فیلم ترسناک, دانلود فیلم جنایی, دانلود فیلم اجتماعی و… فقط در ویوا فیلم.

از تمامی صفحات به خاطر به روز بودن سایت خواهشمند است دیدار کنید.
با نظرات خودتون مارا آگاه سازید.
 از ویوا فیلم در گوگل حمایت کنید.

برای در یافت زیر نویس از سایت های زیر استفاده کنید:
subscene | farsisubtitle  | worldsubtitle
توجه : سایت هیچ مسئولیتی در قبال زیر نویس ها ندارد .

آخرین ارسال های انجمن
EHSAN بازدید : 276 چهارشنبه 1391/09/15 نظرات (0)

یکی از برنامه های زندگیم واسه آینده اینه که یه انارو بازش کنم بشمرم ببینم چند تا دونه انار واقعا توشه !!! خیلی برام سؤاله …
موز رو شمردم فقط یه دونه توش بود !
.
.
.
آنها که سر عقل آمدند ، سر عقد نیامدند !
.
.
.
دفاتر ازدواج اعلام کردند :
با هر ازدواج دائم ، یک ازدواج موقت هدیه بگیرید !!!
هیچکس تنها نیست حتى همسر اول !!!
.
.
.

بقیه در ادامه مطلب

یکی از برنامه های زندگیم واسه آینده اینه که یه انارو بازش کنم بشمرم ببینم چند تا دونه انار واقعا توشه !!! خیلی برام سؤاله …
موز رو شمردم فقط یه دونه توش بود !
.
.
.
آنها که سر عقل آمدند ، سر عقد نیامدند !
.
.
.
دفاتر ازدواج اعلام کردند :
با هر ازدواج دائم ، یک ازدواج موقت هدیه بگیرید !!!
هیچکس تنها نیست حتى همسر اول !!!
.
.
.
مهمون اگه حبیب خداس واسه خدا حبیبه ، واسه ما عباس قادریه !
.
.
چیزی که باید به بعضیا گفت :
خواهش می کنم عزیزم شما رو مخِ ما جا داری !!!
.
.
ساعت مچی به درد کسی میخوره که نگران دیر رسیدن یکی باشه …
واسه ما اضافه وزن محسوب میشه !
.
.
.
بقیه طنز نوشته ها در ادامه مطلب
.
.
.
تجربه ثابت کرده اگه بالای سرِ کتری وایستی آبش دیرتر جوش میاد …
.
.
امروز رفتم پرونده تحصیلیم رو از دبیرستان بگیرم طرف نه ازم مدرک شناسایی خواست نه اصلا به عکس هام توی پرونده نگاه کرد !
بهش گفتم : اینجا یه کارت شناسایی از ملت نمیخوای شما ؟ شاید یکی دیگه میومد پرونده تحصیلی منو میگرفت !!!
برگشت گفت : این مدارکی که تو داری رو سبزی فروش سر کوچه توش تره هم نمپیچه !!! آخه به درد کی میخوره ؟
خودمم قانع شدم …
.
.
.
یکی از قوانین نیوتون میگه :
هر وسیله ای که مامانت جمع میکنه حتما گم میشه …
.
.
کاری که صدای زنگ یه اسمس میکنه ، ده تا صدای آلارم نمی تونه بکنه …
(صبح ها در جهت بیدار شدن)
.
.
یکی از بزرگترین آرزوهای من در دوران تحصیل :
کاش فردا بارون نیاد ، آخه ما ورزش داریم …
.
.
غضنفر اومد از هواپیما پیاده بشه شلوارش افتاد ، زود کشید بالا و داد زد کجاست اون زنه که گفت کمربنداتونو باز کنین ؟ همینو میخواستی ؟
.
.
سخت تر از بلند شدن وسط غذا براى آوردن آب ، بلند شدن وسط غذا براى آوردن چنگاله !
.
.
آره تو محشری ، از همه سری …
تو یک افسونگری …
“مکالمه من با آینه اتاقم”
.
.
.
هر جا سیفون میبینم دوس دارم درشو از بالا باز کنم شاید یه نفر برام اسلحه گذاشته باشه توش …
.
.
.
تو مترو یا اتوبوس از یه نفر آدرس بپرسین میبینین که پونزده نفر پونزده تا آدرس کاملا مختلف میدن …
.
.
.
شما یادتون نمیاد یه زمان مد شده بود همه کوبلن می‌دوختن ! حتی مردها !
خدا رو شکر گذشت اون زمان …
.
.
همدم ما یه پشه بود که هوا سرد شد و اونم رفت …
.
.
یعنی من عاشق اینایی هستم که میان تو داروخونه و به صندوقدار هم میگن “دکتر” !!!
 

منبع : خنده بازار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 192
  • آی پی امروز : 366
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 638
  • باردید دیروز : 316
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 954
  • بازدید ماه : 954
  • بازدید سال : 81,417
  • بازدید کلی : 1,063,649
  • تماس با مدیران
    تماس با مدیر کل در یاهو :

    نمایش وضعیت در یاهو

    قالب وبلاگ

    
    ایمیل پشتیبانی:
    info.vivafilm@yahoo.com
    INFO VIVAFILM
    آدرس های جدید ویوا فیلم

    آدرس فعلی
    WWW.VIVAMOVIE3.TK 
    ــــــــــــــــــــــــــ

    آدرس بعدی در صورت فیلتر شدن
    WWW.VIVAMOVIE4.TK